6 Nisan 2013 Cumartesi

Oriflame Oxygen Boost Fondöten-Maybelline Affinitone Fondöten

Güzel bir haftasonundan merhabalar,

Bugün iki fondötenden bahsedeceğim size.


Buralı Olmayanlar Lokali

İlki Oriflame Oxygen Boost.Eğer fondötende kapatıcılık aramıyorsanız bu ürünü sevebilirsiniz.İlk sürdüğümde yüzümde değişik bir ferahlık hissi oluyor.Sanki naneli gibi.Yaz sıcağında bu his çok hoş olabilir.Bu his beni rahatsız etmedi.Sevdiğim yanı ağırlık yapmadı sürdüğümde,sevmediğim yanıysa kapatmak istediğim lekelerimde pek etkili değil.Sanki fondöten değil de renkli nemlendirici gibi daha çok.Bendeki rengi natural ivory.Pompalı şişede olması da kullanım kolaylığı sağlıyor.Yine de severek kullanıyorum kendisini.Yeniden alabileceğim bir ürün olmasına rağmen başka ürünler denemek istediğim için almayı düşünmüyorum :))


Buralı Olmayanlar Lokali

Görüldüğü gibi damarlarım hala görünüyor.


Buralı Olmayanlar Lokali


Diğer fondötenim de sevgili Maybelline Affinitone.Başka bloglarda da hakkında çok şey yazıldı kendisi için.Seveni de var sevmeyeni de.Ben de ne sevdim ne sevemedim bu arkadaşı.İlk aldığım zamanlarda güzeldi ama daha sonra sürdüğümde yüzümün bazı yerlerinde pul pul döküldü.Kapatıcılığı oriflame göre daha iyi.Sürdüğümde ağırlık hissi yaratmamasını ve kapatıcılığını sevdim.Ambalajını da sevemedim çünkü her açtığımda her yere dökülüyor ne yazık ki.Creamy beige rengi bendeki.Şans verip vermemek size kalmış bu ürün için.İndirim zamanlarında fiyatı epey düşüyor o zaman alınabilir.Ben yeniden almayacağım ama :)

Buralı Olmayanlar Lokali

Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder